måndag 25 augusti 2014

Scrapbooking

Helgen är kommen och lite sovmorgon gav vår son oss alla i morse, härligt!
Det kunde nämligen behövas efter gårdagens nästan 12 timmar på jobbet och därefter scrappande fram till efter midnatt. Jag fick i veckan en beställning på ett kort till ett brudpar.
Trots att jag egentligen inte har tid är det ju så otroligt kul att scrappa och en riktig utmaning varenda gång så jag tackade självklart ja till att göra det. Så igår kväll använde jag mina timmar till att samla in inspiration, välja färger, papper och tillbehör och skar ut alla grundpapper. Ikväll ska det målas, klistras och utsmyckas...


Resultatet får ni se längre fram i nästa vecka när brudparet tagit emot slutprodukten.

Efter en förmiddag på jobbet, även idag, ska jag nu mysa med familjen resten av helgen!

Trevlig lördag på er!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar