torsdag 21 augusti 2014

Jobb jobb jobb

Det är en trött Emma som skriver ikväll, denna veckan har tagit musten ur mig, fast på ett positivt sätt. Det har varit mycket jobb men roligt jobb, men hjärnan skulle nog behöva lite vila. Så nu njuter jag av att bara glo på "Sommar med Ernst" och njuta av alla hans påhitt.

Apropå Ernst så välkomnade jag ännu några saker ur Ernstkollektionen härom veckan så nu har jag förutom vattenkaraff och glas även två skålar som jag för tillfället använder som dekoration på köksbordet.



Härligt ljuvliga!

Jag och Eric målade klart min stege i tisdags så nu står den i vårt vardagsrum.


Jag är inte helt säker på placeringen så det kommer säkert fler bilder framöver på olika tips på vart och hur man kan använda den.

Nu ska Ernst få all min uppmärksamhet igen, så trevlig kväll på er!

Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar