fredag 19 september 2014

Höstbilder

Efter en vecka av mycket jobb och en rejäl förkylning har jag nu bäddat ner mig i soffan tillsammans med min man för att glo på tv och njuta av en lugn stund och en härlig helg. Jag ska kanske tillägga att jag har frallor i ugnen som precis bakats så helt still kommer jag väl inte sitta. Men, i alla fall, pga en trött Emma så blir det bara lite höstbilder till er läsare ikväll från mig.

Lite höstäpple från svärmors trädgård blev en fin dekoration på framsidan av huset!
 
 
  Köttfärslimpan med kantarellsåsen vi gjorde förra helgen smakade ljuvligt höstigt!
 
 
 Det är som terapi att gå i skogen på hösten och plocka svamp, samla vackra löv och njuta av den friska luften och dom vackra färgerna.
 
 
Trevlig fredagkväll!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar